Węglowodany w diecie sportowca – sporty wytrzymałościowe. Dla biegaczy, triathlonistów, kolarzy.

Węglowodany odgrywają kluczową rolę w diecie biegaczy, triathlonistów czy kolarzy – słowem we wszystkich sportach wytrzymałościowych. Przeczytaj o tym, jak odpowiednio dobrać ilość i rodzaj węglowodanów do Twojego obciążenia treningowego, kiedy należy spożywać węglowodany po treningu czy jakie są zalecane i niezalecane źródła cukrów w diecie sportowca.

Wpis, który zaraz przeczytasz jest częścią ebooka “Dieta biegacza i triathlonisty”, który kupisz w moim sklepie. Dowiesz się z niego jak komponować dietę, która wspiera Twój trening i pomaga Ci osiągać więcej przy minimalnym nakładzie pracy.

Ale wracając do węglowodanów. Dziś dowiesz się:

  1. Skąd organizm czerpie energię, czyli po co sportowcowi węglowodany?
  2. Jak organizm magazynuje węglowodany i jakie są ich zasoby w organizmie?
  3. Czym różnią się węglowodany proste od złożonych i jakie to ma znaczenia dla biegacza?
  4. Ile węglowodanów jeść i jak dobrać ich ilość do intensywności treningu?
  5. Jakie węglowodany wybierać?
  6. Jak uzupełniać węglowodany po treningu i startach, aby regenerować się lepiej?

Aby pobrać rozdział “Węglowodany” i poznać odpowiedzi na powyższe pytania, kliknij tutaj.

Kliknij, aby kupić