Oferta diet

OBECNIE BRAK MIEJSC NA WSPÓŁPRACE.
ZAPRASZAM OD LISTOPADA.

MOŻESZ JUŻ DZIŚ ZAREZERWOWAĆ SOBIE MIEJSCE: DIETY@PROSTO-DO-CELU.PL

Każdy plan dietetyczny przygotowany jest indywidualnie według Twoich potrzeb, możliwości, preferencji, umiejętności kulinarnych i stanu zdrowia. Przygotowanie planu poprzedza szczegółowy wywiad żywieniowo-zdrowotny oraz analiza obecnego sposobu żywienia i stanu zdrowia.

Połączenie wiedzy dietetycznej, doświadczenia oraz elementów coachingu i psychodietetyki pozwala na wspólne wypracowanie drogi, która poprowadzi Cię prosto do celu.

Przygotowuję diety:

  • sportowe: sporty wytrzymałościowe, drużynowe, lekkoatletyka, inne;
  • wegetariańskie,
  • wegańskie,
  • odchudzające,
  • na masę / na zdrowe przytycie,
  • rekompozycja sylwetki, wyszczuplenie, wysmuklenie,
  • w zaburzeniach miesiączkowania,
  • w chorobach metabolicznych – nadciśnienie, cukrzyca, hipercholesterolemia, dna moczanowa, osteoporoza,
  • w innych schorzeniach – choroba Hashimoto, niedoczynność tarczycy, nadczynność tarczycy, insulinooporność, PCOS (zespół policystycznych jajników), AZS, RZS,
  • dieta w chorobach jelit (Zespół Jelita Drażliwego, SIBO).

W obecnej chwili nie współpracuję z:

  • kulturystami i zawodnikami sportów sylwetkowych,
  • osobami z nieleczonymi chorobami,
  • osobami chorującymi na cukrzycę typu 1,
  • pacjentami onkologicznymi.

JADŁOSPIS 7 LUB 14 DNI

  • JADŁOSPIS PRZYGOTOWANY NA PODSTAWIE SZCZEGÓŁOWEGO WYWIADU ŻYWIENIOWO-ZDROWOTNEGO,
  • DO WYBORU: 7 LUB 14 DNI,
  • DOPASOWANY DO TWOICH POTRZEB, CELU, PREFERENCJI SMAKOWYCH ORAZ MOŻLIWOŚCI CZASOWYCH, EKONOMICZNYCH I ZDOLNOŚCI KULINARNYCH,
  • PRZYGOTOWANY TAK, ABY NIE MARNOWAĆ PRODUKTÓW,
  • LISTA ZALECANYCH I NIEZALECANYCH ŹRÓDEŁ MAKROSKŁADNIKÓW.

PAKIET OPIEKI DIETETYCZNEJ NA MIESIĄC – DLA KAŻDEGO

  • STAŁY KONTAKT W GODZINACH PRACY,
  • PLAN DIETY I SUPLEMENTACJI – INDYWIDUALNIE DOBRANA KALORYCZNOŚĆ I ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW DIETY WRAZ Z ZALECENIAMI – NA PODSTAWIE SZCZEGÓŁOWEGO WYWIADU ŻYWIENIOWO-ZDROWOTNEGO,
  • LISTA ZALECANYCH I NIEZALECANYCH ŹRÓDEŁ MAKROSKŁADNIKÓW + NAUKA KOMPONOWANIA POSIŁKÓW,
  • JADŁOSPIS NA 7 LUB 14 DNI ALBO BAZA PRZEPISÓW DO SAMODZIELNEGO KOMPONOWANIA JADŁOSPISU (DO WYBORU),
  • 2 KONTROLE WYNIKÓW DROGĄ MAILOWĄ – PO 14 I 28 DNIACH OD ROZPOCZĘCIA.

NOWOŚĆ!

PAKIET “PRO SPORT” – MIESIĘCZNY PAKIET OPIEKI DIETETYCZNEJ DLA SPORTOWCÓW, KTÓRZY MIERZĄ WYSOKO

  • STAŁY KONTAKT W GODZINACH PRACY,
  • PRIORYTET W KONTAKCIE – NA TWOJE MAILE ODPOWIADAM NAJPIERW,
  • PLAN DIETY I SUPLEMENTACJI – INDYWIDUALNIE DOBRANA KALORYCZNOŚĆ I ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW DIETY WRAZ Z ZALECENIAMI – NA PODSTAWIE SZCZEGÓŁOWEGO WYWIADU ŻYWIENIOWO-ZDROWOTNEGO,
  • PLAN DIETY I SUPLEMENTACJI DOPASOWANY DO AKTUALNEGO PLANU TRENINGOWEGO, Z MOŻLIWOŚCIĄ BIEŻĄCYCH MODYFIKACJI DO ZMIAN W PLANIE TRENINGOWYM – NAWET Z TYGODNIA NA TYDZIEŃ,
  • DOBÓR STRATEGII ŻYWIENIOWYCH NA CZAS ZAWODÓW,
  • LISTA ZALECANYCH I NIEZALECANYCH ŹRÓDEŁ MAKROSKŁADNIKÓW + NAUKA KOMPONOWANIA POSIŁKÓW,
  • JADŁOSPIS NA 7 LUB 14 DNI ALBO BAZA PRZEPISÓW DO SAMODZIELNEGO KOMPONOWANIA JADŁOSPISU (DO WYBORU),
  • 4 KONTROLE WYNIKÓW DROGĄ MAILOWĄ – RAZ W TYGODNIU.

NOWOŚĆ!

INDYWIDUALNY PLAN ŻYWIENIA NA ZAWODY

  • DLA BIEGACZY, TRIATHLONISTÓW, KOLARZY, LEKKOATLETÓW, ZAWODNIKÓW SPORTÓW DRUŻYNOWYCH,
  • SZCZEGÓŁY WKRÓTCE.

Masz pytania lub wątpliwości? Chcesz zarezerwować miejsce na jesień?

Napisz na diety@prosto-do-celu.pl i opisz krótko swoją sytuację. Pomogę dobrać odpowiednie działania.