Menu Zamknij

Każdy plan dietetyczny przygotowany jest indywidualnie według Twoich potrzeb, możliwości, preferencji, umiejętności kulinarnych i stanu zdrowia. Przygotowanie planu poprzedza szczegółowy wywiad żywieniowo-zdrowotny oraz analiza obecnego sposobu żywienia i stanu zdrowia.

Połączenie wiedzy dietetycznej, doświadczenia oraz elementów coachingu i psychodietetyki pozwala na wspólne wypracowanie drogi, która poprowadzi Cię prosto do celu.

Przygotowuję diety:

  • sportowe: sporty wytrzymałościowe, drużynowe, lekkoatletyka, inne;
  • wegetariańskie,
  • wegańskie,
  • odchudzające,
  • na masę / na zdrowe przytycie,
  • rekompozycja sylwetki, wyszczuplenie, wysmuklenie,
  • w zaburzeniach miesiączkowania,
  • w chorobach metabolicznych – nadciśnienie, cukrzyca, hipercholesterolemia, dna moczanowa, osteoporoza,
  • w innych schorzeniach – choroba Hashimoto, niedoczynność tarczycy, nadczynność tarczycy, insulinooporność, PCOS (zespół policystycznych jajników), AZS, RZS,
  • dieta w chorobach jelit (Zespół Jelita Drażliwego, SIBO).

W obecnej chwili nie współpracuję z:

  • kulturystami i zawodnikami sportów sylwetkowych,
  • osobami z nieleczonymi chorobami,
  • osobami chorującymi na cukrzycę typu 1,
  • pacjentami onkologicznymi.

W zależności od Twoich potrzeb, możesz wybrać jedną z trzech form współpracy.

JADŁOSPIS + ZALECENIA

  • jadłospis 7 lub 14 dni,
  • indywidualne zalecenia żywieniowe,
  • propozycja suplementacji, która pomoże zoptymalizować efekty.

NOWOŚĆ! Również w opcji dla par!

WSPÓŁPRACA STAŁA

  • jadłospis 7 lub 14 dni – lub baza posiłków,
  • indywidualne zalecenia żywieniowe,
  • propozycja suplementacji, która pomoże zoptymalizować efekty,
  • stały kontakt i wsparcie dietetyka,
  • dodatkowe materiały do pracy, które ułatwią Ci normalne życie przy zmianie nawyków żywieniowych,
  • nauka jedzenia bez rozpiski i intuicyjnego komponowania posiłków (min. po miesiącu współpracy)
  • 2 spotkania kontrolne – mail, skype lub stacjonarne.

WSPÓŁPRACA STAŁA DLA SPORTOWCÓW

  • jadłospis 7 lub 14 dni – lub baza posiłków,
  • indywidualne zalecenia żywieniowe,
  • propozycja suplementacji, która pomoże zoptymalizować efekty,
  • stały kontakt i wsparcie dietetyka,
  • dodatkowe materiały do pracy, które ułatwią Ci normalne życie przy zmianie nawyków żywieniowych,
  • nauka jedzenia bez rozpiski i intuicyjnego komponowania posiłków (min. po miesiącu współpracy)
  • 4 spotkania kontrolne – mail, skype lub stacjonarne.
  • priorytet w kontakcie,
  • aktualizacja planu żywienia do planu treningowego,
  • stała praca nad testowaniem i wdrażaniem strategii żywieniowych na starty.

Opcja polecana dla profesjonalistów i pół-profesjonalistów, którzy mają zmienny plan treningowy oraz dla wszystkich sportowców, w tym amatorów w trakcie końcówki przygotowań do sezonu startowego/meczowego oraz na czas sezonu.


Masz pytania lub wątpliwości? Chcesz zarezerwować miejsce?

Napisz na diety@prosto-do-celu.pl i opisz krótko swoją sytuację. Pomogę dobrać odpowiednie działania.

Po otrzymaniu od Ciebie maila z krótkim opisem sytuacji, otrzymasz ode mnie wiadomość z sugestią opcji współpracy (jeśli nie wiesz, którą wybrać), formularz wywiadu żywieniowo-zdrowotnego do wypełnienia, wykaz badań, które warto wykonać przed rozpoczęciem współpracy, numer konta do płatności oraz pozostałe szczegóły.

W ciągu 7-10 dni od otrzymania od Ciebie wiadomości zwrotnej z wypełnionymi dokumentami, wynikami badań oraz od zaksięgowania opłaty na koncie otrzymasz plan żywienia lub jadłospis (w zależności co wybierasz). Warto wypełnić wywiad dokładnie, ponieważ rozwiewanie niejasności wydłuży czas przygotowania materiałów.

Po otrzymaniu planu masz 4 dni na rozpoczęcie go (można rozpocząć od razu), a po określonym w wybranym pakiecie czasie od rozpoczęcia umawiamy się na pierwszą konsultację kontrolną. Konsultacja przeprowadzana jest w formie raportu – otrzymujesz ode mnie formularz do wypełnienia na komputerze, na który w ciągu kilku dni obszernie odpowiadam, przysyłając dalsze wskazówki. Następnie wyznaczamy datę kolejnego raportu. Wybierając tylko jadłospis, nie musisz korzystać z konsultacji, jednak polecam skorzystać raz na 1-2 miesiące, aby zweryfikować wyniki, utrzymać motywację i otrzymać wskazówki.

Moją misją jest budowanie świadomości żywieniowej wśród aktywnych Polaków – a szczególnie wśród sportowców. Dlatego chętnie współpracuję z klubami sportowymi i firmami, przeprowadzając warsztaty i praktyczne szkolenia z zakresu żywienia i suplementacji. Oferuję:

  • prowadzenie szkoleń, warsztatów i pogadanek dotyczących żywienia,
  • prowadzenie gościnnych webinarów,
  • praktyczne spotkania dla zawodników, na których uczę jak w praktyce odżywiać się świadomie i poprawiać swoje wyniki dzięki diecie,
  • prowadzenie warsztatów dla dzieci i młodzieży w szkołach i klubach sportowych,
  • opiekę dietetyczną w czasie obozów sportowych, fit-campów (również współpracę z kuchnią),
  • układanie jadłospisów dla cateringów,
  • ustalanie menu dla lokali gastronomicznych,
  • promocja marki lub produktu w moich social mediach,
  • wyjazdy sponsorowane.

Wycenę współpracy ustalamy indywidualnie.
Chcesz podjąć współpracę lub stworzyć wspólny projekt?
Zapraszam do kontaktu!