przekąska na drugie śniadanie
Przepisy

Zdrowe tortille z łososiem lub szynką na drugie śniadanie

Przedstawiam Wam moje ostatnie odkrycie na pożywne, pyszne i zdrowe drugie śniadanie, które można zabrać ze sobą i zjeść na zimno.

Przecież nikt nie lubi zimnego kurczaka z ryżem i warzywami.

fit tortille z łososiem

Przepis na zdrowe drugie śniadanie

Potrzebne nam będą:

  • tortilla (polecam zrobić samemu z tego przepisu, sklepowe są smaczne i szybkie, ale spójrzcie na ich skład)
  • trochę białego serka do smarowania – ja używam serka puszystego bez laktozy z Biedronki – ma dobry skład, jest “pompowany” azotem, nie spulchniaczami jak Almette
  • wędzony łosoś, chuda wędlina, albo grillowany/pieczony kurczak
  • sałata, ogórek konserwowy, można dać łyżeczkę kukurydzy do wersji z szynką

Jak wykonać?

Tortillę podgrzewamy i z jednej strony smarujemy cienką warstwą serka, kładziemy na to sałatę, mięso, warzywa i zawijamy. Każda warstwa powinna być cieniutka – w innym wypadku tortille nie będą chciały się zwijać i wszystko nam wypadnie. Po zawinięciu rozcinamy na pół i gotowe 🙂

Pro tip: Jeśli zabierasz tortille ze sobą, a rozwijają Ci się w pojemniku, można owinąć je w folię aluminiową.

Pro top 2: Możesz w ten sposób przygotować przekąski na imprezę – zdrowe rollsy. Wystarczy dobrze upakować placek, wypełnić go po brzegi i nie rozcinać na pół. Zawinąć w folię spożywczą i na 1-2h włożyć do lodówki, po czym odpakować z folii i pokroić na plastry grubości ok. 1,5-2 cm i ładnie rozłożyć.

Smacznego!

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *