Bieganie i triathlon,  Dieta sportowca,  Futbol amerykański

Dieta i regeneracja w sporcie – zapis live

Mocny trening lub start w zawodach to duże obciążenie dla organizmu. Jeśli nie zadbamy o odpowiednią dietę i regenerację w sporcie, dużo trudniej będzie wrócić na kolejne treningi w pełni sił. Istnieje kilka sposobów na przyspieszenie regeneracji i chętnie się nimi z Tobą podzielę.

Post jest zapisem tego, o czym mówiłam na wtorkowym live #przyszklaneczce. Podzieliłam się w nim sprawdzonymi sposobami na regenerację po wysiłku – przy pomocy m.in. diety i suplementacji. Jeśli wolisz posłuchać – kliknij w obrazek poniżej.

UWAGA!
W trakcie live podaję banany jako źródło tryptofanu – nie wiem dlaczego tak mi zapadły w pamięci, bo w rzeczywistości dostarczają tylko 14mg tryptofanu na 100g. Dużo lepszym źródłem są sery, np. parmezan (519mg/100g), mięso z piersi kurczaka (360mg/100g) – a z niezwierzęcych źródeł – ziarna soi (608g/100g suchych ziaren), kasza manna (402mg/100g) czy migdały (310mg/100g).

Jeśli wolisz poczytać, przeczytaj:

Live’y są cykliczne – odbywają się co tydzień, sezonami. Zapis wszystkich live’ów znajdziesz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *